Australia here I am! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Roos Zanden - WaarBenJij.nu Australia here I am! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Roos Zanden - WaarBenJij.nu

Australia here I am!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

21 Januari 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Zo daar zijn we dan! Na een super afscheidsfeestje en wat onrustige nachten, ben ik maandag uitgezwaaid op Schiphol. Eerst 12 uur vliegen naar Hong Kong. De vlucht viel best mee, maar slapen lukte niet echt. Dan maar een filmmarathon:P Vicky Christina Barcalona (Jan, hij is erg leuk maar ook een beetje vreemd hoor) Home Alone 1 en Harry Potter 2!! Hahaha.
Aangekomen op Hong Kong hoefte we gelukkig niet met al onze bagage te sjouwen. Het hostel lag nog aardig ver van het vliegveld. Hong Kong serieus wat een stad! Ik had geen idee wat ik er van moest verwachten maar... 1 grote grijze, stinkende, lelijke bedoeling:P We waren kapot van de vlucht, dus zijn eerst even een uurtje gaan slapen. Daarna zijn we met de complete groep de stad in gegaan. Super gezellig! Iedereen is echt onwijs tof. We zijn met de pont overgegaan naar het Business District. Dat was wel echt leuk! Naast alle hoge, enorm hoge gebouwen stond opeens een tempeltje, schattig joh. Voor de rest hebben we niet echt veel gedaan in Hong Kong, beetje op een terrasje gezeten, mensen gekeken en veel window shopping. Terug naar het vliegveld. Een nieuwe vlucht van maarliefst 8 uur. SLAPEN dus...:P
We werden opgehaald door de super gezellige Backpackers crew. Nu aangekomen in het hostel, wat een gezellige, chaotische boel is, heb ik eindelijk tijd om weer eens een berichtje te typen. Tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin. Al besef ik nog niet echt dat ik aan de andere kant van de wereld zit voor 5 maanden:P Iedereen is super aardig, en ik denk dat we nog wel even hier in Sydney blijven. Tot snel!! You know, You love me! XOXO

• 21 Januari 2009 - 05:38

Helly, Tess, Frans:

yes yes yes we zijn de eerste!!!!
    fijn dat het allemaal goed gaat tot nu toe. hoe is het weer? we zijn benieuwd.
    xxxxxxxxxxxx x1000

• 21 Januari 2009 - 06:11

Chris En Rob:

Hoi Roos,
    Fijn dat je aangekomen bent. Geniet er van en we willen graag op de hoogte blijven, dus blijven schrijven hoor.
    kus van ons allemaal

• 21 Januari 2009 - 06:14

Sjoerd:

pretty warm isn't it?:D have a great time, greatings from the same side of the world!:D

• 21 Januari 2009 - 06:23

Noor:

Ha stoere meid, you have made it! en nou genieten, leren en ontdekken! XXX

• 21 Januari 2009 - 07:59

Lisanne:

Eej Roosje,
    klinkt goed! heel veel plezier en geniet ervan
    liefs Lisanne

• 21 Januari 2009 - 08:53

Rob En Bren:

Hey Roos leuk dat het met de groep zo gezellig is.
    Een tip van ons; ga chillen in de botanische tuin. Met uitzicht op de brug en the opera house dan begint het te zinken dat je aan de andere kant van de wereld bent, kippenvel als ik er weer aan denk en de ferry naar Manly.
    Dikke kus

• 21 Januari 2009 - 09:07

Kim:

Roosss! ohhh wat gaaf! zo sorry dat ik niet meer op je afscheidsfeestje ben geweest maar het feestje bij knus duurde langer dan verwacht! jezus wat ben ik JALOERS op je!! zo onwijs gaaf, dit bericht zal je waarschijnlijk in een flits lezen want je krijgt er honderden en hebt natuurlijk een slome computer met allemaal gekke mensen om je heen :d
    HEEL veel plezier, vind het leuk om je berichtjes te volgen!

dikke kusss!!!!!

• 21 Januari 2009 - 09:22

Jesse:

Super dat je het nu al zo naar je zin hebt!
    Dikke kus!

• 21 Januari 2009 - 10:31

Al En Kiek:

Fijn dat je vlucht zo goed is verlopen en wat leuk dat we kunnen reageren op jouw nieuws, dat wist ik niet.Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld!!!
    Dikke zoen van ons allemaal

• 21 Januari 2009 - 12:06

Frans:

Hoi Roossie,

Fijn om te lezen dat de eerste indrukken goed zijn geweest. Je zult op dit moment wel als een zombie door Sydney lopen, maar waarschijnlijk weinig tijd hebben voor een jetlag. Gelukkig heb je tijd genoeg om te wennen. Veel plezier verder met je groep in Sydney (Harbour Bridge, Opera House, Blue Mountains etc.)

• 21 Januari 2009 - 12:09

Mamie:

nu maar even relaxen en dan de hort op. ik ben vanmorgen voor het eerst weer naar fitness geweest,erg leuk, maar daarna een emmer popcorn gegeten,dus dat isniet zo best. veel plezier en fijn dat je zo leuke groep hebt. kus

• 21 Januari 2009 - 12:09

Damaly:

He Roos geweldig. Jouw avontuur gaat beginnen... bedoel.. het is al begonnen!

Nou ik ga gewoon via jouw website meegeniete.
    Have Fun!

X

• 21 Januari 2009 - 13:59

Jelle (nee Oke?):

Hooi Roos
    super dat je het naar je zin hebt en lekker genieten hè!! kus

• 21 Januari 2009 - 16:01

Evelien:

hallo lieve roos,
    is het gezelig in sydney?
    ik denk van wel. Of is het niet waar
    en wij heben
    het naaturlek ook leuk greotjes evelien xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 21 Januari 2009 - 16:09

Luuk:

Hoi Roos,
    is het lekker weer in sydney? ik hoop iedegeval van wel.
    en maak je maar geen zorgen om je moeder hoor want ik val gewoon in.
    en waneer ga op de webcam
    was het een goede reis?

groetjes luuk
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkus

• 21 Januari 2009 - 16:50

Evert:

hee roosje!
    goed om te horen dat je goed aangekomen bent! een goed beging is het halve werk!!
    groetjes en dikkere kus
    evert

• 21 Januari 2009 - 18:24

Tim:

Heey roosje,

fijn dat de reis goed is gegaan, ik ga morgen met rob lekker een weekeindje naar frankrijk dus ook ff weg uit dit kikker land:P geniet er maar lekker van en laat veel verhalen achter
    groetjes Tim kus

• 21 Januari 2009 - 18:39

Cis En Bob:

Hey Roos,

Net ff gekeken op internet en gezien dat de temperatuur in Sydney morgen (donderdag)rond de 30 graden is. Wat een verschil met het weer in ons kleine kikkerlandje! Het is hier overigens wel iets minder koud dan tijdens de nieuwjaarsborrel in onze achtertuin!
    Wij vinden het hartstikke leuk om jouw belevenissen via deze site te kunnen meebeleven.
    Geniet ervan en take care

Groeten

Bob

• 21 Januari 2009 - 18:51

Kees En Mieke:

Lieve Roos,
    Goed om te weten dat je goed aangekomen bent! Heel veel plezier en geniet er ontzettend van. We blijven je volgen.
    Liefs,
    Kees en Mieke

• 21 Januari 2009 - 19:44

Martine:

Hé stoere Roos, Hier je nichtje.
    Geweldig voor je dat je het zo goed naar je zin hebt, Ik ga je zeker volgen. Geniet ervan!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Martine

• 21 Januari 2009 - 20:09

Andre En Ellen:

Beste Roos,

Het avontuur is begonnen!
    Het wordt vast een unieke ervaring. Geniet ervan en we blijven je via je site volgen.

Andre & Ellen Collavino

• 22 Januari 2009 - 12:27

Rob:

Hoi Roosje,
    Begrijp dat jij van je zonnebril kan genieten. Hier is het drama weer, gelukkig straks in de auto met Tim naar de franse sneeuw.
    Dus even reageren we niet op je informatie voorziening. Maar verwachten volgende week als we terug zijn wel een uitgebreid verslag en maar gelijk een vergelijkend optiekzaken onderzoek. tenslotte misschien spot jij daar wel nieuwe snufjes en trends.
    Groet en kus
    Rob

• 22 Januari 2009 - 15:33

Guyon:

Hey Roos!

Goed te lezen dat je t naar je zin hebt! Moet vast mooi zijn daar. Ben benieuwd naar de foto's.
    Veel plezier verder!

x

• 22 Januari 2009 - 17:08

Peter:

Het moet niet gekker worden met zo'n hele lijst reacties op zo'n positief en enthousiast berichtje. Dat belooft veel voor de komende maanden.

• 23 Januari 2009 - 14:29

Auke:

Hallo Roos
    Fijn dat je bend aangekomen. Kuz

• 23 Januari 2009 - 14:30

Auke:

oops....
    fijn dat je benT aangekomen xD

• 23 Januari 2009 - 15:44

Hélène, Anouck, Jasp:

er en Wout.

Geinig dat we je allemaal van alles toe kunnen roepen, volgens mij kun je na de reis nog een maand lezen als het zo doorgaat. Veel plezier, groeten, Wout.

• 05 Februari 2009 - 10:06

Piet En Yn:

Hallo Roos

Iets mis gegaan met mijn vorige bericht?
    Ik wens je opnieuw heel veel plezier.Genieten in de warmte.Hier sneeuwt het.
    Groeten Piet en Yn