Nog 2 maanden! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Roos Zanden - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Roos Zanden - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

25 November 2008 | Nederland, Delft

De grote reis komt steeds dichterbij. Het gaat ook steeds meer kriebelen. Iedereen vraagt waar ga je heen? Wat wil je zien? Wat neem je mee? Met wie ga je? Ben je je al aan het voorbereiden?
Voor mijn idee is 19 januari nog heel ver weg. Ik heb er zeker wel zin in, maar ben er nog niet zo mee bezig. Gek eigelijk, normaal gesproken heb ik altijd alles geregeld en goed georganiseerd.
Spannend dat vind ik het, eng ook. Het klinkt allemaal heel stoer, en dat hou ik mezelf ook voor: ik ben STOER!:P
Vorige week hebben we met de groep gelunchd. Dat was erg gezellig! Iedereen was heel leuk, dus dat komt helemaal goed in het vliegtuig, Hongkong, Sydney en misschien wel verder...
Het begint nu wel al te kriebelen hoor. Als je mensen gesproken heb, die er ook helemaal zin in hebben. Laatst heb ik toch al even mijn Lonely Planet open geslagen, een info gids aangevraagd en wat leuke weetjes opgezocht. Hoe meer je er mee bezig ben, hoe meer zin je krijgt! Maar er moeten ook nog belangrijke, serieuse dingen uitgezocht worden zoals een reisverzekering:S
Het komt helemaal goed! 2 maanden zijn zo om...
Nu nog even genieten van het leven hier, mijn vrienden, Jesse, ouders en WINTERSPORT!!!
Tot snel...

X O X O

  • 01 December 2008 - 20:11

    Chris:

    hoi Roos,

    leuk dat je al begonnen bent,
    kunnen wij meegenieten van de voorpret en daarna van al jouw avonturen. Doorzetten hoor, hier droomden wij vroeger van en jij doet het gewoon. liefs Rob en chris

  • 04 Januari 2009 - 09:40

    Helly:

    Hoi Roos,

    Ik heb je site voor het eerst geopend, dat zal hierna nog vele malen gebeuren. Nog maar 2 weken. Ik vind het ook heel spannend en ben trots op je.

    Liefs, Helly

  • 04 Januari 2009 - 17:18

    Hanneke:

    Hoi Roos!
    Ik heb je site aan mijn favorieten toegevoegd! Veel plezier met alle voorbereidingen!! liefs Hanneke en Emmo

  • 04 Januari 2009 - 20:56

    Frans:

    Op dit moment nog 15 dagen tot de grote dag. Dan begint mijn stoere dochter aan haar "walkabout". Geniet van ieder moment en kom vol met ervaring na vijf maanden weer heelhuids terug. Kus!

  • 05 Januari 2009 - 17:51

    Nicoline:

    Hey lief Nichie,
    Allereerst wil ik je even zeggen, dat ik je ook echt SUPER stoer vind!!
    Ik wil je onwijs veel plezier wensen en zal je zeker volgen via de site!!

    Kus
    Niek

  • 06 Januari 2009 - 21:39

    Noor:

    Hey Roos, krijg ik hier in Brazilie mail dat ik niet moet vergeten jou succes te wensen. Maar je snapt dat doe ik persoonlijk voor je weg gaat. Heb je nog plaats voor een paar Havianas in je rugzak? als je je maat doorgeeft neem ik een paar leuke voor je mee. Succes met je voorbereidingen en tot gauw...kus Noor

  • 12 Januari 2009 - 19:12

    Brenda:

    Hey Roos
    Was gezellig vanmiddag. Hoop dat je er wat aan hebt gehad.
    Heel veel plezier, GENIET

    Kus Brenda

  • 16 Januari 2009 - 11:07

    Jasmijn Duindam:

    Hoi Roos,

    Ik hoorde van je moeder dat het maandag zover is! Je wereldreis gaat eindelijk beginnen. Ik wens je heel veel plezier daar in Down Under. Doe je voorzichtig!? Ik zal je reisverhalen volgen.

    Dikke kus
    Jasmijn.

  • 16 Januari 2009 - 16:45

    Minke En Hannah :

    oeh bijna!!
    Voor ons was het nog een beetje onwerkelijk de dagen voordat we vertrokken, maar zodra je in het vliegtuig zit dringt het een beetje door. Het wordt vast geweldig en zeg gewoon heel vaak tegen jezelf hoe stoer je bent. (Het helpt echt).
    Volgende berichtje als je aan het reizen bent!!

    dikke kus hannah en minke

  • 16 Januari 2009 - 19:12

    Hanneke:

    Hoi Roos!

    Ontzettend veel plezier!!Geniet ervan! liefs, Hanneke en Emmo

  • 17 Januari 2009 - 09:58

    Nicoline:

    Oeh Roos,
    Nog 2 dagen! Geniet nog even van je Paps & Mams, Tess, Jesse en al je vrienden!! :)

    En ga dan genieten van je waarschijnlijk onvergetenlijke reis!!

    Have fun,

    kus Niek

  • 17 Januari 2009 - 15:32

    Joke:

    Hoi Roos, het is (bijna) zover!!
    Heb een fantastische tijd en geniet maar volop!!!
    Via je site genieten wij met je mee!
    Veel plezier!
    Joke

  • 17 Januari 2009 - 18:55

    Yvonne,Gerard,Merel:

    Hoi Rose,

    Hele fijne reis en veel plezier in Australië! Leuk dat je ook zo'n site hebt aangemaakt. Wij zullen je verhalen blijven volgen!
    Succes met alles!

  • 19 Januari 2009 - 13:32

    Jesse:

    Hee lieverd,
    Super veel plezier! En ik ga je heel veel spreken hoor, denk maar niet dat je zomaar van me af bent!:P

    XXX

  • 19 Januari 2009 - 14:45

    Je Lieve Zusje:

    hooooi roos.
    we missen je nu al!!!! hi hi.
    maar voor de rest begint deze dag goed met een training die niet doorgaat. extra meer tijd dus om onze net gebakken scones op te peuzelen.
    we love you,
    xoxo.

  • 20 Januari 2009 - 12:44

    Mamie:

    hoi, lieve Roos, ik wist niet dat er alzoveel berichtjes op je site stonden,maar nu eindelijk een van mij. hoe was het in Hongkong,veel gezien,erg druk? en het gezelschap, aardig? ik vind je stoer en denk veel aan je,heel veel plezier en hou je haaks, kus.

  • 20 Januari 2009 - 14:34

    Mara:

    Damn ga jij ook al weg! Heel erg vet! ik ben jaloers! x

  • 20 Januari 2009 - 17:20

    Fenneke:

    Hey Roos,

    Daar ben je dan, in Australie! Héél erg gaaf en héél erg stoer! Wij gaan je zeker volgen, geniet ervan...

    Liefs
    Jurn en Fen

  • 20 Januari 2009 - 21:05

    Niek:

    Hey Roos,
    Als het goed is ben je nu goed aangekomen!! Nog wat van Hong Kong kunnen zien.?
    Ik hoop dat je een goede reis gehad hebt!!
    Have fun
    Kus Nicoline

  • 20 Januari 2009 - 21:37

    Jean:

    helahola!

    terwijl ik lekker aan het chillen ben in n stik gezellig hostel in madrid ben ik toch wel erg benieuwd hoe de reis verlopen is! ik heb nu al zin in je eerste bericht!!kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 45915

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Amerika

27 Juli 2011 - 25 Augustus 2011

Frankrijk, Spanje & Portugal

10 Oktober 2010 - 22 Oktober 2010

Shanghai

13 Juli 2010 - 13 Augustus 2010

Costa Rica, Nicaragua & NYC

19 Januari 2009 - 17 Juni 2009

Australië & Bali

Landen bezocht: