Emmers corona aan het strand! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Roos Zanden - WaarBenJij.nu Emmers corona aan het strand! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Roos Zanden - WaarBenJij.nu

Emmers corona aan het strand!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

15 Augustus 2011 | Spanje, Málaga

Wat zijn we toch lekkere dronkenlapjes:P Na Sevilla zijn we door gereisd naar Malaga, om wat mooie stranden mee te pakken. Helaas was dat allemaal wat moeilijk. Zo kom je gelijk ook bij het nadeel van treinreizen, je blijft afhankelijke van het openbaar vervoer, waardoor je dus niet zo makkelijk als met de auto op bepaalde plekken komt. Nu wisten wij ook niet zo goed waar we precies moesten zijn, dus we zochten gewoon naar een camping in de buurt. Aan gekomen op de camping bleek het zo’n typische Spaanse camping te zijn. Met van die kunstgrasplakken op de grond en doeken tussen de lantarenpalen bevestigd. Tv, magnetron, caravan man die Spanjaarden nemen werkelijk alles mee op vakantie. Daar stonden wij dan tussen met ons kleine tentje:S En een herrie overal, het strand was eigenlijk ook helemaal niet mooi. Heel klein, grijs bruin zand en een vieze zee.

Helaas we kunnen ook niet alles hebben, er kan wel eens een misser tussen zitten...
Desondanks hebben we ons er prima vermaakt, er zat een klein restaurantje bij de camping waar een hele vriendelijke man werkte. Na een dagje strand zijn we daar neer geploft en hebben we het op een zuipen gezet. Hahaha, eigenlijk helemaal niet onze bedoeling maar het was zo gezellig en de ober bleef maar komen met emmers corona’s. En allemaal voor zijn rekening, oke chill!! Na sluitingstijd hebben we nog een tijdje met hun zitten kletsen. Hij sprak alleen geen Engels en ons Spaans, tja dat is ook nogal slechts maar met handen, voeten en een paar woordjes hebben toch zeker 2 uur zitten kletsen. Hahaha, leuk!

Dus de volgende dag zijn we maar weer terug gegaan, maar waren een beetje brak van al die corona’s dus bestelde een colaatje. Hahaha, die man lachte ons uit en kwam gewoon weer met een emmer vol corona’s terug! Samen met nog allemaal Mexicaanse hapjes. Sweet! Ik weet niet wat het is, maar we worden wel lekker verwend hier door als die Spanjaarden;)